منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آخرین پاسخ ریکو وِرهووِن درباره مبارزه اش با بَدر هاری

ریکو وِرهووِن قهرمان کنونی سنگین وزن GLORY در گفتگو با تلویزیون FOX NL هلند گفت:"اینکه بدر هاری گفته است به 9 ماه زمان برای تمرین نیاز دارد خنده دار است".

این گفته وِرهووِن هنگام برگزاری مسابقات UFC Fight Night در روتردام گفته شد.زمانی که او از نزدیک این رویداد را مشاهده می کرد.وِرهووِن گفت:

"او هنوز به 9 ماه زمان برای تمرین نیاز دارد،آیا او در این مدت می خواهد بچه ای به دنیا بیاورد یا چه؟او اخیراً مبارزه ای انجام نداده.من بهترین هستم و قهرمانم.او از نظر ذهنی به اندازه کافی قوی نیست تا پس از مدت زیادی که مبارزه ای نداشته،عملکرد خوبی به نمایش بگذارد.من از او دعوت به مبارزه نکردم...او 1 سال پیش در اینستاگرامش یک لیست هدف منتشر کرد که نام من به علاوه چندین نفر دیگر مانند دانیل گیتا و تایرون اِسپونگ بود".

مدتی پیش مایک پَسنییر مربی بدر هاری پستی در صفحه شخصی اش در صفحات اجتماعی منتشر کرد که عکس از بدر هاری و سِمی شیلت بود و او زیر عکس نوشته بود برای قهرمان واقعی بودن باید بر قهرمانان غلبه کرد.طعنه او به ریکو وِرهووِن بود.

ریکو وِرهووِن در جواب وی گفت:"بَدر سِمی شیلت را در آمستردام ناک دان کرد اما اگر آنها 10 بار مبارزه می کردند،مطمئنم 9 بار از 10 بار را سِمی شیلت برنده می شد".



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 21 ارديبهشت 1395برچسب:ریکو ورهوون,بدر هاری,2016, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com